Retourneren:

Ben je niet helemaal tevreden over je bestelling, dan vinden wij dat erg jammer maar uiteraard mag
het dan retour gestuurd worden. LET OP mondkapjes mogen niet uit de verpakking gehaald zijn, net
als oorbellen i.v.m hygiëne. Ze mogen wel retour gestuurd worden maar in de originele verpakking!
Producten die retour gestuurd worden mogen niet beschadigd zijn, geen make-up vlekken, zweet of
parfumgeur bevatten. Tevens moeten alle labels aan de artikelen zitten en in de verzonden
verpakking retour.
Je hebt het recht je order tot 14 dagen na ontvangst terug te sturen of terug te brengen door een
retourformulier zie webshop in te vullen en mee te sturen met de retour. Geen printer in huis, schrijf
dan alle gegevens over die gevraagd worden op het retourformulier en stuur dit mee met de
retourzending. Na aanmelding voor retour heb je nog 14 dagen de tijd om het daadwerkelijk retour
te sturen.
De koper is zelf verantwoordelijk voor het retourneren van de bestelde producten en bijbehorende
kosten. We raden je aan om de bestelling terug te sturen met een track & trace code, zorg er voor
dat je het bonnetje goed bewaart tot wij jouw retour ontvangen en verwerkt hebben.

Kan ik meerdere bestellingen in een retour samenvoegen?

Je kunt meerdere bestellingen in een retourzending voegen. Het is hierbij wel van belang dat de
retour formulieren van de verschillende bestellingen worden bijgevoegd, zodat we alle benodigde
informatie hebben om de zending te verwerken. Bewaar je retourbewijs totdat we deze hebben
verwerkt.

Terug betaling:

IDEAL: Het bedrag staat binnen 14 dagen weer op je rekening, mits voldaan aan de gestelde
voorwaarden.

VOORWAARDEN RETOURNEREN:

-Retourneren kan alleen binnen de gestelde annuleringstermijn van 14 dagen na ontvangst.
-Na aanmelding van retour heb je nog 14 dagen om het daadwerkelijk retour te sturen                                                                                                                                                       -Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
-Wij nemen alle retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat zijn.
– Mondkapjes, en oorbellen mogen echt alleen in originele verpakking ongeopend
geretourneerd worden.
-Niet te identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen op ons
kantoor. De klant kan zich melden via de klantenservice. Na deze periode wordt het pakketje
via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
-Producten die van persoonlijke aard zijn zoals gepersonaliseerde (tekst) sieraden kunnen
niet retour. Hierbij heeft de klant zelf aangegeven welke tekst/datum op het sieraad is
geplaatst.
-Zonder track & trace wordt er geen onderzoek gestart naar vermiste retouren.
Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is
om in aanmerking te komen voor terug betaling.
-Klopt jouw bestelling niet?

Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op!

Neem contact op via het ‘contactformulier’ of mail naar [email protected]