Retourneren

Retourneren

Ben je niet tevreden met je bestelling? Je kunt deze retourneren volgens onderstaande richtlijnen.

Belangrijke Informatie

  • Mondkapjes en oorbellen: Alleen ongeopend en in de originele verpakking te retourneren vanwege hygiëne.
  • Staat van producten: Geen beschadigingen, make-up vlekken, zweet of parfumgeur. Alle labels moeten nog aan de artikelen zitten en in de originele verzendverpakking worden geretourneerd.

Retourproces

  1. Retourtermijn: Binnen 14 dagen na ontvangst.
  2. Retourformulier: Stuur ons een mail om te vragen om het retourformulier. Vul het formulier in en stuur dit mee. Geen printer? Schrijf de gevraagde gegevens over en voeg deze bij.
  3. Verzendtermijn: Na aanmelding van de retour heb je nog 14 dagen om het daadwerkelijk te versturen.
  4. Verzendkosten en risico: Voor eigen rekening. Verstuur met track & trace en bewaar het verzendbewijs.

Meerdere Bestellingen Samenvoegen

Voeg de retourformulieren van de verschillende bestellingen bij en bewaar je retourbewijs totdat wij deze hebben verwerkt.

Terugbetaling

  • iDEAL: Binnen 14 dagen na ontvangst, mits aan de voorwaarden voldaan.

Voorwaarden

  • Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst.
  • Kosten en risico van retourzending zijn voor eigen rekening.
  • Alleen originele staat wordt geaccepteerd.
  • Mondkapjes en oorbellen ongeopend retourneren.
  • Producten van persoonlijke aard, zoals gepersonaliseerde sieraden, kunnen niet retour.
  • Zonder track & trace geen onderzoek naar vermiste retouren.

Bestelling Niet Correct?

Neem contact op via het contactformulier of mail naar info@milastore.nl. We lossen het snel voor je op!

Heb je een vraag voor ons?

Heb je vragen, opmerkingen of suggesties? We horen graag van je! Hier zijn verschillende manieren waarop je contact met ons kunt opnemen:

Klantenservice: Ons toegewijde klantenserviceteam staat klaar om je te helpen van maandag tot en met vrijdag, van 9:00 tot 17:00 uur.

E-mail: info@milastore.nl